onsdag 25 maj 2011

Talang!

När jag bodde i London följde jag med min kära vän Jenny på ett gig i Camden. Det var flera olika band som spelade, ganska "okända" musiker. Fick snabbt två favoriter under kvällen, Ed Sheeran och Ali Whitton. Detta var 2009.
Surfade runt på de olika O2 arenorna i London, för att kolla upp lite spelningar häromdagen och fick mig en smärre chock när jag ser Ed´s namn. Han ska spela på O2 i Shepherds Bush i oktober och det är redan utsålt!

Ja, någon chock kanske det inte var, han är otroligt talangfull och jag vet med säkerhet att han har jobbat hårt för sin lycka.
Ett levande bevis på att om man vill något tillräckligt mycket så lyckas man! 

Dock lite synd att det är utsålt, hade gärna åkt över till London och gått på hans spelning.

1 kommentar:

  1. Fast det var mest du som gillade Ed, Ali höll jag mig till. Men om Ed nu blivit så stor så ska jag lyssna och ge han en chans igen. Han var ju så blyg också! Vi kan iaf säga att vi såg han först och så kan vi försöka få honom till Sverige!


    Puss Jenny

    SvaraRadera