söndag 22 maj 2011

Myslördag.

Igår hade jag en riktigt mysig dag och kväll. Började dagen med en fantastisk frukost (frukost är mitt absoluta favoritmål) och senaste avsnittet av Grey´s.
Fortsatte dagen med 90210 och plugg.
Mötte upp Sandra och hennes två vänner, begav oss till Josefinas på Djurgården- vilket underbart ställe! Drack några alkoholhaltiga drycker och njöt. Ibland är det så himla skönt att bara ta sig ut och vara. Känns som det var längesen jag gjorde det, har prioriterat andra saker.
Fortsatte till Obaren en sväng för att avsluta kvällen på Max. Nästa en helkväll och ändå hemma innan 03.

Idag blir det nog mest att plugga, tvätta och städa. Husfru-sysslor! Men det måste göras det med. Kan ju erkänna att tvätta är min absoluta favorit hemma-syssla. Jag fullkomligt älskar det!

Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar